۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۳۳۳۱۰
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

آمریکا زمینه نابودی خود را فراهم کرد|انتقام سلیمانی به سختی گرفته خواهد شد

آمریکا زمینه نابودی خود را فراهم کرد|انتقام سلیمانی به سختی گرفته خواهد شد
استاد حوزه علمیه با بیان این که انتقام خون شهید سلیمانی سخت گرفته خواهد شد، گفت: آمریکا خود زمینه نابودی خود را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه علمیه امروز در حرم مطهر رضوی گفت: شهادت سردار دل ها هنوز در باور ما نمی گنجد اما شهادت ایشان آغازی برای حرکت نوین مقاومت در منطقه و فتوحات جهان اسلام علیه کفر و استکبار است.

وی شهادت سردار سلیمانی را آغاز کار این سردار دانست و ابراز کرد: هیچ کس شهادت را پایان تلقی نمی کند ما نیز به سردار دل ها خسته نباشید نمی گوییم چون پایان کار او نیست بلکه آغاز کار او خواهد بود چون خداوند در قران شهدا را زنده دانسته که در نزد خدا روزی دریافت می کنند بنابراین این شهید که در نزد خدا انرژی می گیرد، چه قدر موثر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان افزود: هیچ کس پیش بینی نمی کرد که نه انقلاب بماند، نه بتواند منطقه را بگیرد و نه بر دشمن خود پیروز شود اما شهدای ما همه این ها را رقم زدند و امروز فرمانده ای به جمع آن ها اضافه شده و چه قدر باشکوه تر عمل خواهد کرد و از این به بعد چه قدر پیروزی اسلام بر کفر را شاهد خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه بر ادامه راه نیروی مقاومت در پی شهادت سردار سلیمانی تأکید و ابراز کرد: یک نیروی چند ملیتی که در هیچ جای جهان چنین نیرویی نیست با عزم و اراده و آگاهی بدون این که کمترین هزینه ای تشکیل شده و قدرت های استکباری را به زانو درآورده و سردار سلیمانی این نیرو را فرماندهی می کند حال با شهادت ایشان مگر دشمن می تواند و مگر می شود جلوی این نیروی را بگیرد.

وی با بیان این که در آستین پرقدرت سپاه از این نیروها مانند سردار سلیمانی فراوان است، گفت: دشمن از این ذخایر غنی ما می ترسد، خداوند دشمنان ما را احمق قرار داده است و اگر می دانستند به نیروی های خود می گفتند که او را به شهادت نرسانید که با این شهادت خود را بدبخت کرده، تمام نقشه ها و فتنه های ما در منطقه بی نتیجه مانده و با این شهادت دو ملت ایران و عراق با هم پیوند می خورند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان داشت: سردار شهید سلیمانی فتنه های بسیاری را بر طرف کرد، مجاهدات های او در سالیان متمادی در منطقه انجام شد که از جمله آن ها شکل دهی ارتش چند ملیتی و از بین بردن حمله های نظامی بزرگ در منطقه بود همچنین از جمله نوادری بودند که مردم عکس ایشان را در کنار دیگر شهدا می گذاشتند و دل ها آگاه بودند که او نیز یک شهید زنده است.

استاد حوزه علمیه به افول آمریکا اشاره و ابراز داشت: در نتیجه حمله تروریستی به مهمان رسمی عراق و به فرماندهان ارشد عراق اگر کسی در عراق تأمل داشته که آمریکا در این کشور بماند یا برود، این تأمل به پایان رسید، آمریکا عراق را از دست داده و آن قدرتی را نیز که داشت با این شهادت ها از دست داد،  اگر آمریکا، عراق را از دست بدهد، تمام منطقه غرب آسیا را از دست داده و تمام معادلات آن ها بهم می ریزد.

وی افزود: ما عزیزترین سردار خود را در راه نجات مردم عراق قربانی داده و در کنار سردار عراقی خون به زمین ریخته شده است که این از لطف خفیه الهی است و باطن آن سرشار از حکمت و پیروزی خدا باشد، این شهید با شهادت خود مسائل مهم جهان را حل می کند، تمام منطقه بیدار شده و همه جهان به احترام تو ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان این که انتقام خون شهید سلیمانی سخت گرفته خواهد شد، گفت: انتقام خون سردار گرفته خواهد شد، تا  این شهید بود خود راه انتقام از نظام سلطه را باز می کرد و امروز با شهادت خود راه را بهتر باز کرده و یک آمریکایی در منطقه و جهان اسلام احساس امنیت نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان داشت: آمریکا خود زمینه نابودی خود را فراهم کرده است، ما کی تصویب کردیم که ارتش چند ملیتی راه بندازیم؟ کی همچنین بودجه ای داشته ایم، با حماقت های آن ها این ارتش تشکیل شد؛ ما حتی در کتاب درسی خود که هزینه ندارد، چهار سند برای جنایتگری آمریکا نباورده ایم، آن ها خود حماقت کردند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات